SILNIK |
Jednocylindrowy, dwusuwowy |
BLOK SILNIKA |
Magnezium |
CYLINDER |
Aluminiowy, sześciokanałowy z powlekaniem nikasilem |
TŁOK |
2 pierścienie uszczelniające, 1,2 mm ze stali chromowanej |
CHŁODZENIE |
Powietrzem |
ŚREDNICA CYLINDRA I SKOK TŁOKA |
66x53 |
POJEMNOŚĆ |
181.23cm³ |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA |
11:1 |
WLOT |
Zawór membranowy w środku komory silnika, 4 płatowy |
GAŹNIK |
Walbro WB 37 C |
MAKSYMALNA MOC |
7700 rpm (27KM) |
ZAPŁON |
Elektroniczny, regulowany |
ROZRUCH |
Manualny |
NAPĘD PASOWY |
Pas wieloklinowy, poliwęglanowy |
REDUCKJA PRZEŁOŻENIA |
Wskaźnik przełożenia 1/2.6 |
MOCOWANIE SILNIKA |
Czteropunktowe |
PALIWO |
Benzyna bezołowiowa + olej syntetyczny 2,5% |
KIERUNEK OBROTU ŚMIGŁA |
Przeciwnie do wskazówek zegara (od frontu) |
FILTR POWIETRZA |
Airbox |
CZAPKA ŚWIECY |
Przeciwzakłóceniowa |
WYDECH |
Z aluminiowym tłumikiem |
WAGA SILNIKA |
14,5 Kg |
Współpraca realizacja projektów
Współpracujemy razem ze państwową uczelnią lotniczą PANS W Chełmie w realizacji badań i projektów związanych z tematyką lotniczą .
Związany z paralotniarstwem od 2005 roku. Jestem pomysłodawcą i właścicielem firmy. Zajmuje stanowisko głównego inżyniera wykonawczego, moim zadaniem jest nadzór nad produkcją każdego zamówionego napędu. Tworzy oraz wprowadza w życie nowe projekty napędów i różnych rozwiązań usprawniających latanie.Dzięki swojej obszernej wiedzy technicznej jak i niecodziennym umiejętnościom elektromechanicznym, udało mu się z powodzeniem zamontować system wtrysku paliwa w silnikach.
W kilku słowach o tym co robimy
Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave
Media Społecznościowe