Media Społecznościowe

Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave

W kilku słowach o tym co robimy

Związany z paralotniarstwem od 2005 roku.  Jestem pomysłodawcą i właścicielem firmy. Zajmuje stanowisko głównego inżyniera wykonawczego, moim zadaniem jest nadzór nad produkcją każdego zamówionego napędu. Tworzy oraz wprowadza w życie nowe projekty napędów i różnych rozwiązań usprawniających latanie.Dzięki swojej obszernej wiedzy technicznej jak i niecodziennym umiejętnościom elektromechanicznym, udało mu się z powodzeniem zamontować system wtrysku paliwa w silnikach.

Współpracujemy razem ze państwową uczelnią lotniczą PANS W Chełmie w realizacji badań i projektów związanych z tematyką  lotniczą .

Współpraca realizacja projektów 

SILNIK

Jednocylindrowy, dwusuwowy

BLOK SILNIKA

Magnezium

CYLINDER

Aluminiowy, sześciokanałowy z powlekaniem nikasilem

TŁOK

2 pierścienie uszczelniające, 1,2 mm ze stali chromowanej

CHŁODZENIE

Powietrzem

ŚREDNICA CYLINDRA I SKOK TŁOKA

66x53

POJEMNOŚĆ

181.23cm³

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11:1

WLOT

Zawór membranowy w środku komory silnika, 4 płatowy

GAŹNIK

Walbro WB 37 C

MAKSYMALNA MOC

7700 rpm (27KM)

ZAPŁON

Elektroniczny, regulowany

ROZRUCH

Manualny

NAPĘD PASOWY

Pas wieloklinowy, poliwęglanowy

REDUCKJA PRZEŁOŻENIA

Wskaźnik przełożenia 1/2.6

MOCOWANIE SILNIKA

Czteropunktowe

PALIWO

Benzyna bezołowiowa + olej syntetyczny 2,5%

KIERUNEK OBROTU ŚMIGŁA

Przeciwnie do wskazówek zegara (od frontu)

FILTR POWIETRZA

Airbox

CZAPKA ŚWIECY

Przeciwzakłóceniowa

WYDECH

Z aluminiowym tłumikiem

WAGA SILNIKA

14,5 Kg

Silnik z rozrusznikiem ręcznym / 180 cc
27 KM przy 7100 Rpm

CENA 10 858 zł