CENNIK
 
 
 
Badania i usługi

 

Identyfikacja paralotni: 20 zł

Kontrola czaszy paralotni, żeber i v-wsparć: 100 zł

Kontrola czaszy – odnalezienie uszkodzeń: 90 zł

Kontrola stanu olinowania i podczepów: 70 zł

Kontrola stanu taśm nośnych, speed systemu i deltek: 20 zł

Kontrola wytrzymałości tkaniny i szwów paralotni: 40 zł

Badanie przewiewności tkaniny: 100 zł

Pomiar wytrzymałości olinowania: 200 zł

Pomiar długości i geometrii olinowania: 150 zł

Kontrola symetryczności olinowania: 40 zł

Trymowanie olinowania wraz z pomiarem długości lin: 285 zł

Trymowanie olinowania wraz z pomiarem długości lin podczas pełnego przeglądu: 235 zł

Montaż nowej linki w miejsce uszkodzonej: 20 zł (podczas przeglądu bezpłatnie)

Naprawa rozdarć i dziurek w materiale: – do kilku centymetrów (materiałem klejącym typu Rip-Stop): 5 zł

Naprawa dużych rozdarć w materiale: – wg wyceny i czasu pracy

Montaż oringów na deltki: 5 zł/szt

Wymiana kompletu olinowania (bez linek): 400 zł

Wymiana taśm nośnych (bez taśm): 45 zł

Kontrola techniczna uprzęży: 150 zł

Montaż i regulacja speed-systemu: 50 zł (przy zakupie uprzęży bezpłatnie)

Wydanie kart do poświadczenia zdatności do lotu (dawniej zwana kartą paralotni): 100 zł

            Pełny przegląd PARALOTNI  450zł

            Pełny przegląd paralotni  TANDEM   600 zł
 
 
 
Przeglądy mechaniczne napędowe 

Okresowy przegląd napędu plecakowego PPG – bez napraw – 450zł

Okresowy przegląd trajki z silnikiem PPGG – bez napraw – 550 

Pełen przegląd Tandemu/Paralotni z dopuszczalną masą startową > 180 kg z wpisem do Karty Paralotni 700 zł

Pełen przegląd Tandemu/Paralotni z dopuszczalną masą startową > 180 kg wraz z wydaniem Karty Paralotni 800 zł

Przegląd tandem durzy (PARAPLAN) -  900 zł

Współpraca realizacja projektów 

Współpracujemy razem ze państwową uczelnią lotniczą PANS W Chełmie w realizacji badań i projektów związanych z tematyką  lotniczą .

Związany z paralotniarstwem od 2005 roku.  Jestem pomysłodawcą i właścicielem firmy. Zajmuje stanowisko głównego inżyniera wykonawczego, moim zadaniem jest nadzór nad produkcją każdego zamówionego napędu. Tworzy oraz wprowadza w życie nowe projekty napędów i różnych rozwiązań usprawniających latanie.Dzięki swojej obszernej wiedzy technicznej jak i niecodziennym umiejętnościom elektromechanicznym, udało mu się z powodzeniem zamontować system wtrysku paliwa w silnikach.

W kilku słowach o tym co robimy

Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave

Media Społecznościowe