Identyfikacja paralotni: 20 zł
Kontrola czaszy paralotni, żeber i v-wsparć: 100 zł
Kontrola czaszy – odnalezienie uszkodzeń: 90 zł
Kontrola stanu olinowania i podczepów: 70 zł
Kontrola stanu taśm nośnych, speed systemu i deltek: 20 zł
Kontrola wytrzymałości tkaniny i szwów paralotni: 40 zł
Badanie przewiewności tkaniny: 100 zł
Pomiar wytrzymałości olinowania: 200 zł
Pomiar długości i geometrii olinowania: 150 zł
Kontrola symetryczności olinowania: 40 zł
Trymowanie olinowania wraz z pomiarem długości lin: 285 zł
Trymowanie olinowania wraz z pomiarem długości lin podczas pełnego przeglądu: 235 zł
Montaż nowej linki w miejsce uszkodzonej: 20 zł (podczas przeglądu bezpłatnie)
Naprawa rozdarć i dziurek w materiale: – do kilku centymetrów (materiałem klejącym typu Rip-Stop): 5 zł
Naprawa dużych rozdarć w materiale: – wg wyceny i czasu pracy
Montaż oringów na deltki: 5 zł/szt
Wymiana kompletu olinowania (bez linek): 400 zł
Wymiana taśm nośnych (bez taśm): 45 zł
Kontrola techniczna uprzęży: 150 zł
Montaż i regulacja speed-systemu: 50 zł (przy zakupie uprzęży bezpłatnie)
Wydanie kart do poświadczenia zdatności do lotu (dawniej zwana kartą paralotni): 100 zł
Pełny przegląd PARALOTNI 450zł
Okresowy przegląd napędu plecakowego PPG – bez napraw – 450zł
Okresowy przegląd trajki z silnikiem PPGG – bez napraw – 550 zł
Pełen przegląd Tandemu/Paralotni z dopuszczalną masą startową > 180 kg z wpisem do Karty Paralotni 700 zł
Pełen przegląd Tandemu/Paralotni z dopuszczalną masą startową > 180 kg wraz z wydaniem Karty Paralotni 800 zł
Przegląd tandem durzy (PARAPLAN) - 900 zł
Współpraca realizacja projektów
Współpracujemy razem ze państwową uczelnią lotniczą PANS W Chełmie w realizacji badań i projektów związanych z tematyką lotniczą .
Związany z paralotniarstwem od 2005 roku. Jestem pomysłodawcą i właścicielem firmy. Zajmuje stanowisko głównego inżyniera wykonawczego, moim zadaniem jest nadzór nad produkcją każdego zamówionego napędu. Tworzy oraz wprowadza w życie nowe projekty napędów i różnych rozwiązań usprawniających latanie.Dzięki swojej obszernej wiedzy technicznej jak i niecodziennym umiejętnościom elektromechanicznym, udało mu się z powodzeniem zamontować system wtrysku paliwa w silnikach.
W kilku słowach o tym co robimy
Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave
Media Społecznościowe